Składanie zamówień
Zamówienia w sklepie online składać możesz jako zarejestrowany użytkownik posiadający konto w sklepie lub bez rejestracji. Pierwszą możliwość polecamy szczególnie stałym klientom, którym zależy na możliwości wglądu w historię zamówień oraz zapisania danych i ustawień użytkownika.
Dostawa i odbiór
Wybrane produkty zamówić możesz z opcją dostawy lub opcją odbioru własnego. Jeśli wybierzesz dostawę do domu lub firmy, meble dostarczymy za pośrednictwem własnego transportu. Cena dostawy uzależniona od strefy, w której znajduje się miejsce docelowe. Strefy podzielone zostały zgodnie z obowiązującymi kodami pocztowymi w danej lokalizacji. Konkretną wycenę dostawy zobaczysz również przed ostatecznym potwierdzeniem złożenia zamówienia.
- Strefa 4, 5, 6, 9 - 150 zł
- Strefa 0, 7, 8 - 200 zł
- Strefa 1, 2, 3 - 250 zł

Zachęcamy do składania zamówień poprzez sieć sprzedaży, po kliknięciu przycisku „zamów w salonie” zobaczysz mapkę, gdzie znajdziesz punkt zlokalizowany najbliżej Ciebie. Zamów w salonie oznacza wybór punktu w którym osobiście składasz zamówienie w Salonie Stacjonarnym Partnera Handlowego. Odbiór w salonie jest bezpłatny
Płatność
W przypadku dostaw produktu pod wskazany adres, płatności przyjmujemy w przedpłacie przelewem na konto bankowe SANTANDER BANK POLSKA S.A O/KLUCZBORK NR: 74 1090 2170 0000 0001 2057 5044.
Punkt odbioru:
Z.W.U.H. Bomar Meble Wrzeszcz Sp. J.
46-300 Olesno
ul. Powstańców Śląskich 18
Realizacja
Czas realizacji zamówienia to maksymalnie 6 tygodni (nie licząc świąt i dni ustawowo wolnych od pracy). Wiele zamówień realizujemy dużo szybciej, jednak w przypadku niedostępności konkretnego produktu w salonie sprzedaży lub na stanie magazynowym okres oczekiwania odrobinę się wydłuża.
Zwroty i reklamacje
Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży oraz do reklamacji uszkodzonych bądź wybrakowanych towarów. Szczegółowe zasady zwrotów i reklamacji znajdziesz w Regulaminie sklepu.