Jak kupować - Bomar Meble

Darmowa dostawa od: 3000 PLN

Z.W.U.H "Bomar Meble" Wrzeszcz Sp. J.
Godziny otwarcia: Pon-pt: 8:00-16:00

Jak kupować / Cennik dostaw / Zwroty

Start / Jak kupować

Składanie zamówień

Zamówienia w sklepie online składać możesz jako zarejestrowany użytkownik posiadający konto w sklepie lub bez rejestracji. Pierwszą możliwość polecamy szczególnie stałym klientom, którym zależy na możliwości wglądu w historię zamówień oraz zapisania danych i ustawień użytkownika.

Dostawa i odbiór

Wybrane produkty zamówić możesz z opcją dostawy lub opcją odbioru własnego. Jeśli wybierzesz dostawę do domu lub firmy, meble dostarczymy już zmontowane, za pośrednictwem własnego transportu. Cena dostawy uzależniona od strefy, w której znajduje się miejsce docelowe. Strefy podzielone zostały zgodnie z obowiązującymi kodami pocztowymi w danej lokalizacji. Konkretną wycenę dostawy zobaczysz również przed ostatecznym potwierdzeniem złożenia zamówienia. Koszt dostawy nie obejmuje wnoszenia.

  • Strefa 4, 5, 6, 9 – 150 zł
  • Strefa 0, 7, 8     – 200 zł
  • Strefa 1, 2, 3      – 250 zł

Zmówienia o wartości 3 000 zł i więcej dostarczamy w wybrane miejsce w Polsce za darmo.

Zachęcamy do składania zamówień poprzez sieć sprzedaży, po kliknięciu w zakładkę „GDZIE KUPIĆ” zobaczysz mapkę, gdzie znajdziesz punkt zlokalizowany najbliżej Ciebie. Zamów w salonie oznacza wybór punktu w którym osobiście składasz zamówienie w Salonie Stacjonarnym Partnera Handlowego. Odbiór w salonie jest bezpłatny

Płatność

W przypadku dostaw produktu pod wskazany adres, płatności przyjmujemy w przedpłacie przelewem na konto bankowe SANTANDER BANK POLSKA S.A O/KLUCZBORK NR: 74 1090 2170 0000 0001 2057 5044 lub poprzez szybkie płatności Tpay. Możesz skorzystać z rat dostępnych w Alior Bank oraz z bezpiecznych płatności blik.

Punkt odbioru:
Z.W.U.H. Bomar Meble Wrzeszcz Sp. J.
46-300 Olesno
ul. Powstańców Śląskich 18

Realizacja

Czas realizacji zamówienia to maksymalnie 30-40 dni roboczych (nie licząc świąt i dni ustawowo wolnych od pracy). Wiele zamówień realizujemy w 30 dni, jednak w przypadku niedostępności konkretnego produktu w salonie sprzedaży lub na stanie magazynowym okres oczekiwania odrobinę się wydłuża. W okresach wzmożonego zapotrzebowania (Święta Bożego Narodzenia oraz Wielkiej Nocy) czas realizacji oraz gwarancja dostawy ustalane są indywidualnie. Termin dostawy przedstawiony jest na karcie konkretnego produktu w sklepie online.

Zwroty i reklamacje

Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży oraz do reklamacji uszkodzonych bądź wybrakowanych towarów. Szczegółowe zasady zwrotów i reklamacji znajdziesz w Regulaminie sklepu.