Jak kupować / Cennik dostaw / Zwroty

Start / Jak kupować

Koszty dostawy

Zamówienia o wartości 5 000 zł i więcej dostarczamy w wybrane miejsce w Polsce za darmo. Umożliwiamy również usługę wnoszenia, jeśli jesteś zainteresowany wystarczy, że w uwagach zamówienia zaznaczysz, którego piętra dotyczy usługa.  W odpowiedzi otrzymasz kalkulację cenową.

Wybrane produkty zamówić możesz z opcją dostawy lub opcją odbioru własnego. Jeśli wybierzesz dostawę do domu lub firmy, meble dostarczymy już zmontowane, za pośrednictwem własnego transportu. Cena dostawy uzależniona od strefy, w której znajduje się miejsce docelowe. Strefy podzielone zostały zgodnie z obowiązującymi kodami pocztowymi w danej lokalizacji. Konkretną wycenę dostawy zobaczysz również przed ostatecznym potwierdzeniem złożenia zamówienia. Koszt dostawy nie obejmuje wnoszenia.

  • Strefa 4, 5, 6, 9 – 250 zł
  • Strefa 0, 7, 8      – 300 zł
  • Strefa 1, 2, 3       – 350 zł

Zachęcamy do składania zamówień poprzez sieć sprzedaży, po kliknięciu w zakładkę „GDZIE KUPIĆ” zobaczysz mapkę, gdzie znajdziesz punkt zlokalizowany najbliżej Ciebie. Zamów w salonie oznacza wybór punktu w którym osobiście składasz zamówienie w Salonie Stacjonarnym Partnera Handlowego. Odbiór w salonie jest bezpłatny.

Czas realizacji / Produkt polski

Zamawiasz spersonalizowany polski produkt o konkretnym wymiarze, wybarwieniu czy tkaninie. Mebel produkowany jest specjalnie dla Ciebie, dlatego czas realizacji zamówienia jest nieco dłuższy 25-40 dni (nie licząc świąt i dni ustawowo wolnych od pracy).  Wiele zamówień realizujemy w 30 dni, jednak w przypadku niedostępności konkretnego półproduktu (np. tkanina) niezbędnego do realizacji zamówienia okres oczekiwania odrobinę się wydłuża. W okresach wzmożonego zapotrzebowania (Święta Bożego Narodzenia oraz Wielkiej Nocy) czas realizacji oraz gwarancja dostawy ustalane są indywidualnie. Maksymalny termin dostawy przedstawiony jest w sklepie online na karcie konkretnego produktu.

Składanie zamówień

Zamówienia w sklepie online składać możesz jako zarejestrowany użytkownik posiadający konto w sklepie lub bez rejestracji. Pierwszą możliwość polecamy szczególnie stałym klientom, którym zależy na możliwości wglądu w historię zamówień oraz zapisania danych i ustawień użytkownika. Potrzebujesz fakturę ? Wystarczy podać nip oraz nazwę firmy w formularzu zamówienia.

Płatność

Płatności przyjmujemy w dniu złożenia zamówienia, wymagana przedpłata wartości koszyka – przelewem na konto bankowe SANTANDER BANK POLSKA S.A O/KLUCZBORK NR: 74 1090 2170 0000 0001 2057 5044 lub poprzez szybkie płatności Tpay. Możesz skorzystać z rat dostępnych w Alior Bank oraz z bezpiecznych płatności blik.

Punkt odbioru:
Z.W.U.H. Bomar Meble Wrzeszcz Sp. J.
46-300 Olesno
ul. Powstańców Śląskich 18

Zwroty i reklamacje

Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży oraz do reklamacji uszkodzonych bądź wybrakowanych towarów. Szczegółowe zasady zwrotów i reklamacji znajdziesz w Regulaminie sklepu.